Επιστροφές - Ακυρώσεις
Κατά την ετοιμασία της παραγγελίας σας γίνεται από εμάς προσεκτικός έλεγχος των προιόντων που σας αποστέλλουμε, όπως και της συσκευασίας τους ώστε να διασφαλίσουμε ότι όταν τα παραλάβετε θα είναι σε άριστη κατάσταση.
Στην περίπτωση όμως που παραλάβετε την παραγγελία σας και διαπιστώσετε πρόβλημα σε κάποιο από τα προιόντα μας θα θέλαμε να μας ενημερώσετε άμεσα στο info@afoilemonaki.gr
ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
- Σε περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε ελάττωμα στο προϊόν π.χ στην λειτουργία το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος.
- Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος μπορείτε να το επιστρέψετε για επισκευή ή αντικατάσταση , αφού πρώτα υπάρξει συνεννόηση με τον Υπεύθυνο τεχνικού τμήματος του καταστήματος.
- Σε περίπτωση επιστροφής του προϊόντος που δεν έχει ελάττωμα αλλά ο πελάτης θέλει να το επιστρέψει, πρώτα θα πρέπει να επικοινωνήσει με το κατάστημα την ίδια ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με βασική προϋπόθεση να μην έχει αποσφραγιστεί το προϊόν.
Το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής είναι οι 4 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής.
Επιπλέον για όλες τις περιπτώσεις το προϊόν θα βρίσκεται στην εργοστασιακή του κατάσταση, χωρίς φθορές και η συσκευασία του να περιλαμβάνει όλα τα παρελκόμενα και όλα τα έγγραφα που το συνοδεύουν από το εργοστάσιο κατασκευής του. Σε αντίθετη περίπτωση δεν θα γίνεται δεκτή η επιστροφή.
Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται με την απόδειξη αγοράς του για τους πελάτες λιανικής και για τους πελάτες που αγόρασαν με τιμολόγιο απαραίτητα θα πρέπει να συνοδεύεται με δελτίο αποστολής.
Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις το κόστος των μεταφορικών επιβαρύνει το πελάτη.
Αν η συσκευασία του επιστρεφόμενου προϊόντος είναι σε άριστη κατάσταση αλλά ο πελάτης δεν έχει τα παραπάνω έγγραφα δεν είναι δυνατή η επιστροφή του.
Αν δεν πραγματοποιηθεί η επιστροφή στις παραπάνω ημερομηνίες η επιστροφή ή η αντικατάσταση του προϊόντος δεν θα γίνεται δεκτή.
Οι αλλαγές ή επιστροφές για τα προϊόντα που έχουν συμφωνηθεί για την αλλαγή τους θα γίνεται με προϊόντα ίσης αξίας.
Σε καμία περίπτωση το κατάστημα δεν φέρει ευθύνη αποζημίωσης στους πελάτες για φθορές που μπορεί να προήλθαν από την χρήση των προϊόντων που παρέλαβαν.
ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Ακυρώσεις παραγγελιών μπορούν να γίνουν δεκτές εντός διαστήματος 2 ωρών από την ολοκλήρωση της παραγγελίας μέσω του συστήματος.